Κυριακή 7 Απριλίου 2013

Παγωτό σάντουιτς, πίσω στο χρόνο

Σε μια προσπάθεια να καθαρίσω το σπίτι μου το μάτι μου έπεσε σε μια παλιά φωτογραφία. Ήταν μια φωτογραφία μου από όταν ήμουν μικρή που κρατούσα ένα παγωτό. Πρέπει να ήμουν περίπου πέντε χρονών και ήταν τα γενέθλια μου. Η μαμά μου είχε κάνει τα παγωτά-σαντουϊτσάκια που πολύ πιθανόν και η μαμά σας ή εσείς να κάνατε κάποτε. Με νοσταλγική διάθεση τηλεφώνησα τη μαμά μου για να μου δώσει τη συνταγή. Θα ήθελα να αναφέρω ότι παρόλο που συνήθως αλλάζω τις συνταγές που μου λέει, τη συγκεκριμένη την ακολούθησα βήμα προς βήμα. Η διαδικασία ήταν πολύ εύκολη και δεν χρειάστηκε να χρησιμοποιήσω παγωτομηχανή. Ήταν τόσο νόστιμα! Όπως άλλωστε είπε και το ανιψάκι μου...


Υλικά

Μερικά μπισκότα με ορθογώνιο σχήμα
400gr ζαχαρούχο συμπυκνωμένο γάλα
400gr εβαπορέ γάλα
1 φλιτζάνι κρέμα γάλακτος
1 κ.γ. εκχύλισμα βανίλιας
2 κουταλιές ζάχαρη 

Βήματα

Βάζουμε τη κρέμα γάλακτος στο ψυγείο για περίπου μία ώρα πριν από τη χρήση και το συμπυκνωμένο γάλα στον καταψύκτη για περίπου μισή ώρα. Σε ένα μεγάλο μπολ χτυπάμε την κρέμα γάλακτος, το εκχύλισμα βανίλιας και τη ζάχαρη με το μίξερ για περίπου 10 λεπτά. Ρίχνουμε στο μπολ το ζαχαρούχο γάλα και χτυπάμε με το μίξερ σε υψηλή ταχύτητα για 5 λεπτά ακόμα. Βγάζουμε το γάλα εβαπορέ από την κατάψυξη και το προσθέτουμε στο μπολ, το χτυπάμε με το μίξερ σε υψηλή ταχύτητα για 10 λεπτά. Χύνουμε το μείγμα σε ένα μεταλλικό μπολ και στη συνέχεια το τοποθετούμε στον καταψύκτη για περίπου μισή ώρα. Μετά από καμιά ώρα όταν αρχίσουν να παγώνουν οι άκρες, το βγάζουμε από την κατάψυξη και το χτυπάμε πάλι με το μίξερ για μερικά λεπτά. Επαναλαμβάνουμε το προηγούμενο βήμα δύο φορές. Κάνετε αυτό και πάλι, έτσι ώστε να έχουν ηττηθεί το μείγμα συνολικά 3 φορές, ενώ εν τω μεταξύ στην κατάψυξη. Θα είναι έτοιμο το παγωτό μας όταν είναι αρκετά μαλακό, αλλά δεν είναι πάρα πολύ δύσκολο να το χειριστούμε. Τότε παίρνουμε ένα μπισκότο και αλείφουμε το παγωτό με τη βοήθεια ενός κουταλιού το τοποθετούμε πάνω στο μπισκότο. Χρησιμοποιούμε το πίσω μέρος ενός κουταλιού για να λειαίνουμε την επιφάνεια. Τοποθετούμε από πάνω το άλλο μπισκότο και τα ξαναβάζουμε στην κατάψυξη. 

Συμβουλές
  • Για να πετύχει χωρίς παγωτό να σκληρύνει και χωρίς να κάνει κρυστάλλους, είναι πολύ σημαντικό να χτυπήσετε την κρέμα πολύ καλά.
  • Σε περίπτωση που θέλετε να αποφύγετε όλη αυτή τη διαδικασία μπορείτε να χρησιμοποιήσετε μια παγωτομηχανή.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...